An employee handles an automobile body frame panel on the production line inside the Suzuki Motor Corp. plant in Esztergom, Hungary, on Monday, May 15, 2017. European car sales fell the most in four years in April as the shift of Easter from March reduced buyers’ time for shopping, while registrations in the U.K. were further sapped by tax changes. Photographer: Akos Stiller/Bloomberg
Μοιράσου το Άρθρο

Ηχηρό ΣΤΟΠ λένε οι μεγαλύτεροι Ιάπωνες κατασκευαστές στην “τρέλα” της Ηλεκτροκίνησης. YAMAHA, KAWASAKI, TOYOTA, SUBARU MAZDA συντάσσονται και δηλώνουν ότι θα κρατήσουν για πάντα τα θερμικά μοτέρ.

Πρόσφατα ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota Akio Toyoda, είχε αναφέρει ότι ηλεκτροκίνηση θα μειώσει τις θέσεις εργασίας κατά 5,5 εκατομμύρια παγκοσμίως!

Ακολούθησε το MacedoniaNET στο Instagram και YouTube.

Στην Okayama σε κοινή συνέντευξη τύπου ανακοίνωσαν ότι το επόμενο βήμα γι αυτές θα είναι η επένδυση σε «πράσινα» καύσιμα. Σκοπός είναι να στραφούν σε μια πιο οικολογική πρώτη ύλη που δεν θα έχει βάση το πετρέλαιο. Επιλογή λοιπόν είναι οι κινητήρες τους να καίνε βιομάζα, ανανεωσιμες πηγές ενέργειας, απόβλητα ή δεσμευμένο Co2.

Το αποτέλεσμα είναι με θερμικούς κινητήρες να πετυχαίνουν απο ελάχιστες έως μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του Άνθρακα. Όσο να ναι κάτι ξέρει ο Ιάπωνας.

«Μέσω της προώθησης της περαιτέρω συνεργασίας στην παραγωγή, τη μεταφορά και τη χρήση καυσίμων σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι πέντε εταιρείες στοχεύουν να παρέχουν στους πελάτες περισσότερες επιλογές»

Η εταιρίες έχουν στήσει τέσσερις πυλώνες για το επόμενο βήμα:

  • Συμμετοχή σε αγώνες χρησιμοποιώντας καύσιμα ουδέτερα ως προς τις εκπομπές άνθρακα
  • Διερεύνηση της χρήσης των κινητήρων υδρογόνου σε δίκυκλα και άλλου τύπου οχήματα
  • Επέκταση του προγράμματος συμμετοχής σε αγώνες με οχήματα που καίνε υδρογόνο
  • Απομάκρυνση από τα ηλεκτρικά

Πρόσφατα στην Ιαπωνία έγινε μια σημαντική συμφωνία ανάμεσα σε πέντε εταιρείες. Η Suzuki Motor Corporation (Suzuki), Subaru Corporation (Subaru), Daihatsu Motor Co. Ltd. (Daihatsu), Toyota Motor Corporation (Toyota), και Mazda Motor Corporation (Mazda) συμφώνησαν σε μια κοινή ανάπτυξη συστημάτων επικοινωνίας των οχημάτων τους. Το πρόγραμμα που αναπτύσσουν ονομάζεται CASE (Connected, Autonomous/Automated, Shared, and Electric – συνδεδεμένο, αυτόνομο/αυτοματοποιημένο, κοινόχρηστο και ηλεκτρικό).

Από MacedoniaNET

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *