Όσα έχασαν οι 18δες, μία συγκινητική διαφήμιση για τη «Γενιά του lockdown»

Μοιράσου το Άρθρο

Viral εχει γίνει η νέα διαφήμιση της γερμανικής discount αλυσίδας Penny. Η διαφήμιση αναφέρεται σε όσα έχει χάσει από την Πανδημία η Generation Z, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012, ή «η γενιά του lockdown».

.

Κάντε Subscribe

στο κανάλι μας στο YouTube

.

Freedom! Γέμισε διαδηλωτές το Λονδίνο


.

«Λοιπόν, τι θέλεις πραγματικά για τα Χριστούγεννα;» ρώταει ο γιος την μητέρα. Και όπως πραγματικά σκεφτόμαστε όλοι μεγαλύτεροι θα θέλαμε μια… “Φυσιολογική ζωη”, για όλα τα παιδιά που έχασαν αυτά τα όμορφα χρόνια.

.

Ότι εξιστορεί το Video…

.


.

Στην αντίπερα όχθη… Ας θυμηθούμε, και την Ελλάδα των 18δων του 90ς… μία εποχή με αυθεντική διασκέδαση, χωρίς κινητά, Check in και social media.

.

.

Νόμος παπαθεμελη,

.

.


Covid-19 Rapid Test Αδωνις γεωργιαδης Αθήνα Αλέξης Τσίπρας Αστυνομία Αυστραλία Αφροδίτη Λατινοπούλου Βλαντιμίρ Πούτιν Βολοντίμιρ Ζελένσκι ΔΙΑΣ Δημήτρης Γιαννακόπουλος Ελλάδα Ελληνική Αστυνομία Επίθεση στην Ουκρανία Επιδοματα Ευρωπαϊκή Ένωση ΗΠΑ Ηλεκτρική Ενέργεια Ηλεκτροκίνηση Θάνος πλεύρης Θεσσαλονίκη Θεόδωρος Βασιλακόπουλος Κίνα Καναδάς Κιναλ Κυριάκος Μητσοτάκης Μάκης Τριανταφυλλόπουλος Μίλτος Τεντόγλου Ματίνα παγώνη ΝΑΤΟ Νίκος Ευαγγελάτος Νόβακ Τζόκοβιτς Ουκρανία ΠΑΟΚ Πάτρα Ποδόσφαιρο Ρομά Ρωσία Ρωσια Ταγίπ Ερντογάν Τουρκία Υγειονομικοί ελλαδα πέραμα

.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *