Όσα έχασαν οι 18δες, μία συγκινητική διαφήμιση για τη «Γενιά του lockdown»

Viral εχει γίνει η νέα διαφήμιση της γερμανικής discount αλυσίδας Penny. Η διαφήμιση αναφέρεται σε όσα έχει χάσει από την Πανδημία η Generation Z, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012, ή «η γενιά του lockdown».

.

Κάντε Subscribe

στο κανάλι μας στο YouTube

.

Freedom! Γέμισε διαδηλωτές το Λονδίνο


.

«Λοιπόν, τι θέλεις πραγματικά για τα Χριστούγεννα;» ρώταει ο γιος την μητέρα. Και όπως πραγματικά σκεφτόμαστε όλοι μεγαλύτεροι θα θέλαμε μια… “Φυσιολογική ζωη”, για όλα τα παιδιά που έχασαν αυτά τα όμορφα χρόνια.

.

Ότι εξιστορεί το Video…

.


.

Στην αντίπερα όχθη… Ας θυμηθούμε, και την Ελλάδα των 18δων του 90ς… μία εποχή με αυθεντική διασκέδαση, χωρίς κινητά, Check in και social media.

.

.

Νόμος παπαθεμελη,

.

.


Covid-19 Rapid Test ΑΕΚ Αθήνα Αλέξης Τσίπρας Αστυνομία Αυστραλία Βλαντιμίρ Πούτιν Βολοντίμιρ Ζελένσκι ΔΙΑΣ Δημήτρης Γιαννακόπουλος Δημήτρης Λιάτσος Ελλάδα Εμανουέλ Μακρόν Επίθεση στην Ουκρανία Επιδοματα Επιδόματα Ευρωπαϊκή Ένωση ΗΠΑ Ηλεκτρική Ενέργεια Θάνος πλεύρης Θεσσαλονίκη Θεόδωρος Βασιλακόπουλος Κίνα Καναδάς Κιναλ Κυριάκος Μητσοτάκης Μάκης Τριανταφυλλόπουλος Ματίνα παγώνη Μελβούτ Τσαβούσογλου ΝΑΤΟ Νίκος Ευαγγελάτος Νόβακ Τζόκοβιτς Ουκρανία ΠΑΟΚ Πάτρα Ποδόσφαιρο Ρωσία Ρωσια Στέφανος Τσιτσιπάς Ταγίπ Ερντογάν Τουρκία Υγειονομικοί ελλαδα πέραμα

.

Κοινοποίηση

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *