Η ιδέα να συμμετάσχουμε στο 2ο Ιστορικό Ράλλυ Τρίπολης φαινόταν εξ’ αρχής πολύ καλή! Ένα διήμερο στα βουνά της Αρκαδίας σε ρυθμούς regularity, παρέα με άλλους ιδιοκτήτες ιστορικών αυτοκινήτων φαντάζει ως μία ιδανική πρόταση οδήγησης…
Μην χάνεις ούτε ένα λεπτό ενημέρωσης.
.
Παρασκευή μεσημέρι λοιπόν αποχαιρετησαμε από το ferry την παλιά πόλη της Κέρκυρας και μέσω της εθνικής οδού αναχωρήσαμε για το Άργος, όπου το Σάββατο θα δινόταν η εκκίνηση του αγώνα. Ο γράφων – παρά την μικρή μου εμπειρία – ανέλαβε να κατατοπίσει τον συνοδηγό για το τι πρέπει να προσέχει στο περίφημο roadbook, ώστε να κάνουμε μία αξιοπρεπή εμφάνιση, καθώς ήμασταν οι μόνοι που εκπροσωπούσαμε την Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας μεταξύ των 74 συμμετοχών. Σύμμαχος μας φυσικά το Fiat X1/9, το οποίο λατρεύει τις απαιτητικές ορεινές διαδρομές, αποτελώντας σχεδόν ιδανική επιλογή.
.
.
.
Σάββατο μεσημέρι βρεθήκαμε στην εκκίνηση στο Κεφαλάρι του Άργους, να θαυμάζουμε ιστορικά αυτοκίνητα από την εποχή του ’60 , να συναντάμε – μέχρι τότε – διαδικτυακούς φίλους και να βλέπουμε παλιούς γνωστούς, οι οποίοι, όπως κι εμείς, είχαν έρθει με πρώτο στόχο την απόλαυση της διαδρομής!
.
Ο ΑΡ.Σ.Ο.Ε. ως διοργανωτής είχε φροντίσει τα πάντα με προσοχή και οι επικεφαλής ήταν εκεί για να βοηθήσουν σε τυχόν απορίες.
.
Ο συνοδηγός μου ως επαγγελματίας φωτογράφος είχε και το επιπλέον μέλημα να βγάλει όσα περισσότερα καρέ θα προλάβαινε σε κάθε περίσταση.
Αφού μελετήσαμε το roadbook και κάναμε τους απαραίτητους υπολογισμούς για το τι έπρεπε να κάνουμε σε κάθε μία από τις 5 ειδικές της ημέρας, πήραμε με την σειρά μας εκκίνηση!
.
.
Μία “γκαζιά” προς τιμήν των παρευρισκομένων και φύγαμε!
.
Η κατεύθυνση της διαδρομής ήταν αρχικά νότια προς Μύλους και Άστρος και κατόπιν δυτικά προς Δολιανά, προτού κατηφορίσουμε προς Τρίπολη. Οι αποστάσεις μεταξύ των ειδικών μικρές, αλλά ελεγχόμενες εάν κάποιο πλήρωμα δεν έκανε σοβαρό λάθος. Μετά την 5η ειδική στα Δολιανά μία στάση για να απολαύσουμε το τοπίο ήταν εκ των ουκ άνευ! Ο συνοδηγός – ο οποίος ήταν άψογος – αναλαμβάνει να απαθανατίσει τη μαγεία της διαδρομής, το τοπίο, αλλά και τους συμμετέχοντες με τα πιο πίσω νούμερα που μας προσπερνούν. Οι λήψεις και τα video συνεχίζονται στο υπόλοιπο κατέβασμα και σύντομα φτάνουμε στην Τρίπολη.
.
.
Μπαίνοντας στην πλατεία Άρεως, βλέπουμε μία εξαιρετική υποδοχή, δείγμα της άρτιας οργάνωσης του ΑΡ.Σ.Ο.Ε. αλλά και του Δήμου Τριπόλεως.
Ως είθισται το Χ1/9 συγκεντρώνει πολλά βλέμματα, λόγω του ξεχωριστού design του οίκου Bertone…
.
Η επόμενη μέρα μας βρίσκει από νωρίς στον ίδιο χώρο, καθώς η εκκίνηση έχει οριστεί για τις 10.00.
.
Παρ’ όλα αυτά ο κόσμος είναι πάλι αρκετός! Μετά την απαραίτητη προετοιμασία και μελέτη των ειδικών ο συνοδηγός αναλαμβάνει να πάρει όσες περισσότερες λήψεις μπορεί και κυριολεκτικά στο παρά 1′ μπαίνει στο αυτοκίνητο για τη δική μας εκκίνηση.
Η 2η μέρα μας φέρνει ανάμεσα από τα χωριά Χρυσοβίτσι, Βαλτετσίνικο και Λαγκάδια με τελική κατεύθυνση στο Λεβίδι.
.
.
Ιδανικές διαδρομές, τις οποίες απολαμβάνουμε σε κάθε μέτρο παρά τις πέτρες που έχουν πέσει σε κάποια σημεία και απειλούν να πληγώσουν το χαμηλό μας όχημα.
Σε κάποια σημεία μεταξύ των ειδικών πετυχαίνουμε άλλα πληρώματα και δεν μπορούμε να αντισταθούμε σε ένα ολιγόλεπτο παιχνίδι – χωρίς υπερβολές φυσικά!
Η ολοκλήρωση του αγώνα στο Λεβίδι έρχεται πιο σύντομα απ’ όσο περιμέναμε, αλλά για εμάς δεν υπάρχει πολύς χρόνος! Ο δρόμος της επιστροφής είναι μπροστά μας, οπότε θα πρέπει να αναχωρήσουμε πριν το πανηγυρικό γεύμα και τις απονομές…
.
Αφού αποχαιρετούμε διοργανωτές και φίλους αναχωρούμε εκ νέου γεμάτοι από εικόνες διαδρομών και αυτοκινήτων!
.
Μετά από 6 ώρες είμαστε στο καράβι και ανταλλάσσοντας εντυπώσεις, βλέποντας φωτογραφίες, αναλύοντας τα λάθη μας – τερματίσαμε 35οι γενικής και 4οι στο Group 2 – επιβεβαιώνουμε την αρχική σκέψη : Ένα διήμερο οδήγησης στα βουνά της Αρκαδίας είναι πολύ καλή ιδέα !
.
Συγχαρητήρια στον τον ΑΡ.Σ.Ο.Ε. για τον πολύ ωραίο αγώνα!
.
.
Σπύρος Κοντογεώργης Πρόεδρος της Λέσχης Αυτοκινήτου Κέρκυρας
Photos by Στάθης Πιέρρης
Stathis Pierris photography
.