Μοιράσου το Άρθρο

Το επετειακό διήμερο regularity rally by Triskelion και η Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας ήταν παρούσα με 2 ξεχωριστές συμμετοχές!

Ενημερώσου Αμεσα Gnews – MacedoniaNet

189
Τι Θέση θα έπαιρνε ένας Πατριωτικός σχηματισμός με ηγέτες Μαρινάκη & Γιαννακόπουλο;


Καθώς είχαμε αρκετό καιρό να παραβρεθούμε σε αγώνα (σσ Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας) του Triskelion, αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε με 2 από τα πλέον ιδιαίτερα ιστορικά αυτοκίνητα της Λέσχης: Μία Citroën DS του ’72 και ένα Ford Escort αγωνιστικών προδιαγραφών του 1969.

Ο αγώνας είχε συγκεντρώσει τον εντυπωσιακό αριθμό των 81 πληρωμάτων, με την συντριπτική πλειοψηφία να συμμετέχει με ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής προ του 1985!
Παρασκευή απόγευμα λοιπόν αναχωρήσαμε από την Κέρκυρα με κατεύθυνση το Ξυλόκαστρο, με το Escort φορτωμένο σε ειδικό τρέιλερ, ενώ η DS κάλυψε αγέρωχα τα 350 χλμ του αυτοκινητόδρομου αποδεικνύοντας τις ικανότητές της στον ανοιχτό δρόμο.
Σάββατο πρωί άφιξη στο Λουτράκι για διοικητικό και τεχνικό έλεγχο πριν την εκκίνηση και το θέαμα είναι εντυπωσιακό!

Αυτοκίνητα διαφόρων ηλικιών και κατηγοριών έχουν κατακλύσει τον χώρο του Αλεξάνδρειου συνεδριακού κέντρου με τους ιδιοκτήτες να μελετούν τη διαδρομή των 180χλμ του roadbook και τις 8 ειδικές που περιέχονται για την 1η μέρα.
Η ατμόσφαιρα θύμιζε κάτι μεταξύ έκθεσης κλασικών αυτοκινήτων και parc ferme αγώνα ράλλυ, τονίζοντας ακριβώς το πνεύμα των αγώνων regularity.


Έχοντας το no.16 στις πόρτες του Escort παίρνουμε σειρά για εκκίνηση, ενώ η DS με no. 27 εκκινεί 11 λεπτά αργότερα.
Εύκολα φτάνουμε στην 1η ειδική, αλλά η μέσα σε αυτήν κάνουμε λάθος στην πλοήγηση – όπως και αρκετοί άλλοι – και φορτωνόμαστε με μεγάλη ποινή….καθώς ουδέν κρυπτόν από τα δορυφορικά συστήματα καταμέτρησης!

Μικρό λάθος και στην ειδική “Φανερωμένη” όπου η έξυπνη πλοήγηση του διοργανωτή είναι πρόκληση για τα άπειρα πληρώματα. Με επιμονή συνεχίζουμε στις 2 επόμενες ειδικές, όπου σημειώνουμε αξιοπρεπείς επιδόσεις και φτάνουμε στην γραφική Καρυά για ανασυγκρότηση. Η οδήγηση σε απαιτητικούς επαρχιακούς δρόμους, ανάμεσα σε πανέμορφα τοπία μας έχει ανοίξει την όρεξη, οπότε τα παραδοσιακά ψητά είναι στο πρόγραμμα!
2 ώρες αργότερα αρχίζει το 2ο σκέλος της ημέρας με άλλες 4 ειδικές. Συνεχίζουμε χωρίς λάθη στην πλοήγηση, αλλά χάνουμε σε ακρίβεια λόγω υψηλότερης ταχύτητας και τερματίζοντας στο Ξυλόκαστρο βρισκόμαστε περίπου στην μέση της γενικής κατάταξης, στην 44η θέση. Στην 61η βρίσκεται η DS, η οποία λόγω μήκους δυσκολεύεται στις ορεινές διαδρομές… Ασχέτως όμως των επιδόσεων, η διάθεση είναι ανεβασμένη λόγω της ποιότητας του αγώνα και των συμμετοχών! Αρκετός κόσμος έχει συγκεντρωθεί για να θαυμάσει τα ιστορικά αυτοκίνητα, ενώ οι συμμετέχοντες ανταλλάσσουν απόψεις για τα δρώμενα της 1ης ημέρας!


Κυριακή πρωί εκκινούμε πάλι ανά λεπτό, αλλά με βάση την κατάταξη του Σαββάτου. Αφού δεν έχουμε ελπίδες διάκρισης, αποφασίζουμε να πειραματιστούμε με τις εφαρμογές πλοήγησης. Οι 3 ειδικές θεωρητικά δε φαίνονται δύσκολες, αλλά αυτό μας βάζει σε υποψίες… Πηγαίνοντας για την 1η ειδική οι υποψίες έχουν απάντηση…Ανάβαση 32χλμ! Το Escort παρόλο που βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, δυσανασχετεί λόγω χαμηλής ταχύτητας και υψηλής εξωτερικής θερμοκρασίας. Ωστόσο ο οδηγός ανεβάζει ρυθμό, περνάμε τις φουρκέτες με 1η για να έχουμε ψηλές rpm και φτάνουμε στην ειδική 17 λεπτά νωρίτερα! Αφού δίνουμε χώρο στους οδηγούς που προσπεράσαμε, μπαίνουμε στην ειδική και συνεχίζουμε για την επόμενη με σβέλτο ρυθμό. Μπαίνοντας σε ορεινά χωριά, όπου πολλοί επισκέπτες έχουν πάει για Κυριακάτικη εξόρμηση, ο ενθουσιασμός στη θέα του αγωνιστικού Escort είναι διάχυτος! Ακόμα και με 30χλμ οι “πυροβολισμοί” από την εξάτμιση παραπέμπουν σε Ακροπολικές εικόνες οπότε μικροί και μεγάλοι ξεσηκώνονται!

Παρά λίγο χανόμαστε για την 3η ειδική “Στυμφαλία” μαζί με μία 911 που βρίσκεται μία θέση μπροστά μας – αλλά διορθώνουμε γρήγορα και μπαίνουμε στην ώρα μας. Τελειώνοντας την τελευταία ειδική – όπου πάλι παίρνουμε ποινή λόγω υψηλότερης μέσης ταχύτητας – κατηφορίζουμε προς Νεμέα , απολαμβάνοντας τη διαδρομή και την θέα προς τον Αργολικό κάμπο. Έχοντας ταλαιπωρήσει αρκετά το όχημά μας στα τελευταία χλμ προς Μυκήνες ακούμε κάποια κοψίματα λόγω τροφοδοσίας, αλλά ολοκληρώνουμε τα 130χλμ της 2ης ημέρας χωρίς άλλα προβλήματα. Από την άλλη η DS παρουσιάζει διαρροή στο σύστημα φρένων – ανάρτησης (όλα υδραυλικά!) και σταματάει για έλεγχο πριν τον τερματισμό. Η τελική κατάταξη μας φέρνει στην θέση 46 και 7οι κατηγορίας G ανάμεσα σε 12 αυτοκίνητα, ενώ την DS στην θέση 65 και 11η στην κατηγορία Η.


Η διοργάνωση έχει φροντίσει για την διεξαγωγή των απονομών και του ανάλογου γεύματος σε ένα πολύ ωραίο χώρο, αντάξιο του πολύ ιδιαίτερου αγώνα, ο οποίος μας δυσκόλεψε μεν – λόγω απειρίας – αλλά μας χάρισε οδηγική απόλαυση, εξαιρετικές διαδρομές και έντονες στιγμές δημιουργικής υπερέντασης, όπου – τουλάχιστον τις περισσότερες – τις αντιμετωπίσαμε με επιτυχία!


Με χαρά συμμετέχουμε στις απονομές, δίνοντας επιπλέον δώρα στους νικητές εκ μέρους της Λέσχης μας και αναχωρούμε για το….επιπλέον σκέλος της επιστροφής στην Κέρκυρα!


Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για τον πολύ ωραίο αγώνα και κυρίως φυσικά το Σωματείο Triskelion! Σπύρος Κοντογεώργης Πρόεδρος της Λέσχης Αυτοκινήτου Κέρκυρας

Από MacedoniaNET