Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει η στάση της γνωστής παρουσιάστριας που έχασε την πτήση της και εριξε της ευθύνες στην αεροπορική εταιρία ενω η ιδια ειχε καθυστερήσει!
Ενημερώσου Αμεσα Gnews – MacedoniaNet
Η γνωστή παρουσιάστρια και ηθοποιός Ζέτα Μακρυπούλια χρησιμοποίησε την αναγνωρισιμότητά που έχει λόγω της εργασίας της ώστε να καταγγείλει την εταιρία Sky Express πως.. «Αναχώρησε στην Ωρα της», και εκεινη δεν ειχε ειδοποιηθεί…. απο τα μεγάφωνα.
Υπενθυμίζουμε ότι σε αρκετά αεροδρόμια και παραλληλα αρκετές αεροπορικές εταιρείες πλέον δεν ειδοποιούν για την αναχώρηση μέσω των μεγαφώνων αλλά στο εισιτήριο αναγράφεται ότι θα πρέπει να είναι στην πύλη του αεροδρομίου μισή ώρα νωρίτερα από την πτήση.
Το προσωπικό καθώς και η εταιρεία έκαναν σωστά τη δουλειά τους καθώς δεν καθυστέρησαν το αεροπλάνο για κανέναν λόγο και οι άνθρωποι πήγαν στον προορισμό τους όπως ηταν ο αρχικός πρόγραμματισμός
Πριν λίγους μήνες η εταιρεία στάθηκε στο πλευρό των φοιτητών, ύστερα από το ατύχημα στα Τέμπη με δωρεάν μεταφορά τους στα δρομολόγια Αθηνα Θεσσαλονίκη.
Η επίσημη απάντηση της αεροπορικής SKY express στο protothema.gr σε συνέχεια της ανάρτησης της Ζέτας Μακρυπούλια στα κοινωνικά δίκτυα επειδή δεν κατάφερε να επιβιβαστεί στην πτήση της για Σάμο.
«Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».
.
2 απαντήσεις στο “SkyExpress: Σκληρό «κράξιμο» στην παρουσιάστρια που την κατηγόρησε οτι δεν την «περίμενε»”
-
Στην δημοσκόπηση δεν έχετε το κόμμα Έλληνες ανεξάρτητων υποψηφίων για την Πατρίδα και την Ελευθερία
-
Το συγκεκριμένο κόμμα δεν πέρασε τον έλεγχο του Αρείου Πάγου για αυτό και δεν το έχουμε βάλει
Αφήστε μια απάντηση