Μοιράσου το Άρθρο

Η ιστορία του θρυλικού «Ρόδον» που μεγάλωσε γενιές και γενιές …Ακόμα και σήμερα αν περάσεις απ’ έξω, ακούς τις κιθάρες των Dr Feelgood στο sound check.1987

Ενημερώσου Αμεσα Gnews – MacedoniaNet

269
Γλυπτά Του Παρθενώνα Οφείλει η Κυβέρνηση να τα φέρει πίσω;

Το κλαμπ Ρόδον, πρώην κινηματογράφος επί της οδού Μάρνης, ανοίγει τις πύλες του για τους φίλους του ροκ. Πρώτο συγκρότημα που εμφανίζεται, οι Yeah του Γιάννη Ντρενογιάννη”.Στις 29 Μαΐου του 2005, Ο τελευταίος που πάτησε στη σκηνή του ιστορικού «Ρόδον» ήταν ο Steve Wynn με τη μπάντα του.Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψει κανείς τη μαγεία αυτού του club.

Τα συγκροτήματα που πέρασαν από κει, τον απίθανο (για τα ελληνικά συναυλιακά δεδομένα) ήχο, τα παιδιά στα bar (Ντάννυ, Γιώργο κλπ), τη Μαίρη στο ταμείο, τον Γιώργο στον ήχο, τον Χαμπίμπ στο στήσιμο (R.I.P.), όλο το προσωπικό του club και φυσικά τους χιλιάδες fans των συγκροτημάτων που περάσαν τουλάχιστον ένα βράδυ της ζωής τους εκεί μέσα.Στα χρόνια που δεν υπήρχε ιδιωτική τηλεόραση, κινητά τηλέφωνα, ίντερνετ ή facebook. Τότε τα «like» μετριούνταν με το κεφάλι. Ο κόσμος έκανε ουρές για να μπει στο μαγαζί και όταν τα εισιτήρια τελείωναν κάποιοι ξεροστάλιαζαν στη Μάρνη, περιμένοντας μήπως κάποιος ξεμείνει από παρέα και όρεξη, για να πουλήσει το εισιτήριό του όσο-όσο.

Οι θεατές όταν δεν υπήρχε χώρος στην αρένα συνήθως στριμώχνονταν στα σκαλιά, φτάνοντας έως την είσοδο. Ήταν η εποχή που ο Φώτης Μπόμπολας, υιός του Γιώργου Μπόμπολα, που είχε αρχίσει να οικοδομεί τον εκδοτικό κολοσσό ονόματι «Πήγασος», είχε γυρίσει από τις σπουδές του στο εξωτερικό και με τους κολλητούς του Γιώργο Σταυράκη και Γιώργο Μπουρνάζο, αντί να κάνουν κοσμικές εμφανίσεις και ντίσκο φιγούρες στις Μπαρμπαρέλες της Αθήνας, πήγαιναν στον underground Πήγασο (απλή συνωνυμία) των Εξαρχείων και άκουγαν Ramones. Κάπου ανάμεσα σ’ εκείνο το εξαρχειώτικο στέκι και στο Club 22 του (ορκισμένου ροκά και άλλοτε ραλίστα) Μάκη Σαλιάρη, που εκείνη την περίοδο είχε αρχίσει να κάνει σποραδικές (αλλά σημαντικές) συναυλίες, ο Φώτης Μπόμπολας έριξε την ιδέα για τη δημιουργία ενός συναυλιακού χώρου σαν αυτούς που είχαν δει στο εξωτερικό. Μπορώ να φανταστώ τους πάντες, φρικιά και μη, να μαθαίνουν για το σχέδιο και να λένε μεταξύ τους «υπάρχει ένας πλούσιος που θέλει να κάνει το αθηναϊκό Marquee και πρέπει να τον βοηθήσουμε»……

Διάβασε την συνέχεια στο Filmelody

Από MacedoniaNET