Ο χαμός και έντονες αντιδράσεις από τους θεατές για τις «Σφήκες» την ελεύθερη διασκευή που σκηνοθέτησε η Λένα Κιτσοπούλου και παρουσιάστηκε στις 14 και 15 Ιουνίου στην Επίδαυρο.
Ενημερώσου Αμεσα Gnews – MacedoniaNet
Με συνολικά πάνω από 10.000 άτομα να παρακολουθούν την θεατρική παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου και περισσότεροι από τους μισούς με το θέαμα να φεύγουν φανερός αηδιασμένοι και εκνευρισμένοι στη μέση της παράστασης.
Η συγκεκριμένη ελεύθερη διασκευή του έργου του Αριστοφάνη «Σφήκες», Δίχασε το κοινό και ήταν η αιτία να ξεσπάσει ένας τεράστιος πόλεμος ποιότητα στα social media σχετικά με την Επίδαυρο που μας αξίζει η όχι!
Η παράσταση «Σφήκες» αποτελεί συμπαραγωγή του Εθνικού Θεάτρου με το ΚΘΒΕ.
.
Η #Κιτσοπουλου όταν ανεβάζει τις μπούρδες της με λεφτά των φορολογουμένων καλά θα κάνει να το βουλώσει αντί να μιλάει σαν το πουτανί που είναι. Και να σκεφτεί ότι ο κόσμος ταξίδεψε για να πάει στην Επίδαυρο & πλήρωσε εισιτήριο για την παπατζα που ανέβασε και να ζητήσει συγγνώμη pic.twitter.com/KbEWCeMxt9
— LouellaDeVil (@MsLouellaDeVil) July 17, 2023
Η Λένα Κιτσοπούλου γεννήθηκε το 1971 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης το 1994 και έκτοτε δουλεύει ως ηθοποιός στο θέατρο και τον κινηματογράφο.
Απάτη – φόλα – κοροϊδία, η παράσταση #Σφήκες της #Κιτσοπούλου. Καμιά σχέση με Αριστοφάνη και θέατρο γενικότερα. Καμία θέση σε Επίδαυρο. Οι ηθοποιοί εμφανώς επηρεασμένοι από το κοινό που αποχωρούσε κατά δεκάδες δεν πίστευαν αυτό που παρουσίαζαν. pic.twitter.com/dXpSa0lBb4
— Eva Kalavri (@EvaKalavri) July 16, 2023
#Κιτσοπουλου #Κιτσοπούλου pic.twitter.com/xlntGidFdC
— Evgenios🇬🇷Tzavaras (@EvgeniosTzav) July 17, 2023
Αυτη τη #Κιτσοπουλου σήμερα την έμαθα. Τυχαία πέφτει το μάτι, τώρα σ’ αυτό το άρθρο. Σοβαρά ΤΏΡΑ ΡΕ γκιοζηδες, την ξέρατε και παρ’ όλα αυτά, πήγατε Επίδαυρο να δείτε το έκτρωμά της? Καλά σας έκανε κι έφαγε τα λεφτά, παρουσιάζοντάς σας σκ💩τα. 🤡🖐️🖐️ pic.twitter.com/SiM7EIDS27
— Ghost Writer LXXV© (@wlvaywe) July 17, 2023
Σφήκες του Αριστοφάνη από #Κιτσοπούλου. Μακραν η χειρότερη παρασταση του Φεστιβάλ. Ένας σχεδόν παραληρηματικός μονόλογος ο οποίος είχε ως μοναδικό σκοπό να εκθειάσει το Εγω της σκηνοθέτριας με στίχους που μόνο η τραπ μουσική θα ζήλευε.
Κρίμα για το αρχαίο θέατρο. Ειλικρινά. pic.twitter.com/WRh1sQWre4— Eleni Routsi (@eleni_routsi) July 16, 2023
Παιδιά, η Λένα.
Λένα τα παιδιά.#σουργελα #ξεφτιλες#κιτσοπουλου #καρα_κιτσοπουλου #Στέγη_Ιδρύματος_Ωνάση pic.twitter.com/6nNpjui66r— 🍒JeNi JeNi🍒 (@mioumiou278) July 17, 2023
Δε βλέπω Κιτσοπουλου, δεν την αντέχω. Δυο παραστάσεις της έχω δει, μού φτάνουν και μού περισσεύουν.
Όμως η Επιδαυρος θα υπάρχει και μετά απ’ αυτή.
Όπως υπήρξε και πριν.
Τότε που επί δεκαετίες, λιωναμε τις σπαντριγιες μας για να δούμε την κάθε βαρετή, στομφώδη, χυδαία, μεγαλόστομη αηδία που ανέβαζαν οι κλίκες βολεμένων δημιουργών, θιασαρχών, ημετερων, μεταφραστών-κριτικών, παραγωγών ό,τι να ‘ναι, βαριεστημένων κορυφαίων του Χορού, ηθοποιών-δημοσίων υπαλλήλων του Εθνικού και τηλεαστερων με πρόσφατο σουξέ στη φαρέτρα τους. Και κάτι νούμερα (ξεχασμένα σήμερα πια) που νόμιζαν ότι τη σκηνοθεσία τούς την υπαγόρευε ο Αισχύλος στ’ αυτί.
Ηταν η Επίδαυρος των ολίγων και εκλεκτών #not που διαχρονικά λυμαίνονταν το Αρχαίο Θέατρο σαν να ήταν το αμπέλι του παππού τους.
Κι επιβίωσε.
Τους έγραψε όλους κι επιβίωσε.
Ως θεατές έχουμε βαρεθεί, έχουμε σιχαθεί, έχουμε εξαγριωθεί, έχουμε δει ξεπέτες, έχουμε φύγει τρέχοντας από παραστάσεις όπου οι αρχαίοι συγγραφείς κατακρεουργούντο με τις πλέον σαδιστικές μεθόδους.
Όμως η Επιδαυρος είναι πάντα εκεί.
Και θα είναι πάντα εκεί.
Και πριν την Κιτσοπούλου και μετά την κάθε Κιτσοπουλου. Συνεπως….
Βάλτε το μαχαίρι στο θηκάρι.
Και ήρεμα λίγο, εχουμς και καύσωνα…. Έλενα Άκριτα