Απεργία Αύριο 18 Νοεμβρίου Λεωφορεία, Τρόλεϊ, ΣΤΑ. ΣΥ.

24ωρη απεργία για τους εργαζόμενους σε οι ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ ύστερα από το χθεσινό ατύχημα που στοίχισε την ζωή στον εργοδηγο Πέτρο Γιάμαλη.

Οι εργαζόμενοι ζητούν χυθεί άπλετο φως για τα αίτια που οδήγησαν στο ατύχημα, να βρεθούν και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

«Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του θανόντος εργαζομένου συναδέλφου μας του ΗΣΑΠ. Ένας ακόμα εργάτης δεν γυρίζει στην οικογένειά του από την εντατικοποίηση της εργασίας, την επιλογή της εργοδοσίας να μην παίρνει μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς. Απαιτούμε: άμεση απόδοση ευθυνών του τραγικού δυστυχήματος. Πρόληψη και Συντήρηση των υποδομών στους χώρους εργασίας».

Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ

«Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και [οδήγησε] έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.

Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος “χτύπησε” στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.

Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στο χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:

1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιον φορέα;

2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιον;

3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;

4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιον ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;

5. Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».

Ανακοίνωση των σωματείων εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ.

«Τις αυριανές απεργιακές κινητοποιήσεις, καθώς και κάθε άλλη μορφή κινητοποίησης των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, για τον άδικο χαμό του εργαζομένου στον ΗΣΑΠ και τον τραυματισμό ακόμη δύο»

Εργατικό Κέντρο Αθήνας(ΕΚΑ)

Κοινοποίηση

Σχετικά άρθρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *