Πώς Θα Ενισχύσουμε Το Ανοσοποιητικό Των Παιδιών Με Ευχάριστους Και Έξυπνους Τρόπους;

Οι γρίπες και τα κρυολογήματα που κυκλοφορούν κατά κύριο λόγο στα σχολεία ήταν πάντα ένα μεγάλο άγχος για τους γονείς. Γνωρίζουμε καλά ότι ανεξαρτήτου ηλικίας, το ανοσοποιητικό σύστημα είναι αυτό που θα μας κρατήσει δυνατούς και αλώβητους απέναντι στα κρυολογήματα του χειμώνα.

Ποιες όμως είναι αυτές οι βιταμίνες αλλά και τα μεταλλικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος κυρίως στις μικρές ηλικίες; Μπορούμε να τονώσουμε τον οργανισμό των παιδιών με εύκολους και ευχάριστους τρόπους;

.

Από την Νικολάου Μαρτίνα

.

Το Α και το Ω για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα είναι φυσικά μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή που θα προσφέρει στον οργανισμό όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεται για να αντιμετωπίσει τα μικρόβια των ιώσεων. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά, τα οποία εκτίθενται συνεχώς σε περιβάλλον ιδιαίτερα φιλικό προς τις ιώσεις και τα κρυολογήματα και μάλιστα για αρκετές ώρες κατά την διάρκεια της ημέρας.

.

Βιταμίνες όπως οι C, B, A, D και E φαίνεται να βοηθούν στην καταπολέμηση ιών και λοιμώξεων και θα τις βρούμε σε τροφές όπως είναι τα πορτοκάλια, τα ακτινίδια, το μπρόκολο, το ψάρι, το αυγό, τα γαλακτοκομικά, το συκώτι, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως είναι το σπανάκι, τα αβοκάντο και οι ξηροί καρποί.

.

Πολλές από τις παραπάνω τροφές δυστυχώς δεν είναι από τις αγαπημένες των παιδιών οπότε πρέπει να τα ενθαρρύνουμε όσο γίνεται περισσότερο ώστε να τις καταναλώνουν σε καθημερινή βάση. Μπορούμε επίσης να προσαρμόζουμε τα φαγητά μας, κάνοντας τα πιο ελκυστικά για τα παιδιά και να τις συμπεριλαμβάνουμε με διάφορους και έξυπνους τρόπους στη διατροφή τους.

.

Για παράδειγμα το μπρόκολο, ένα τόσο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά λαχανικό, πολλά παιδιά το αντιμετωπίζουν με καχυποψία. Αν όμως τους μαγειρέψουμε ένα μπρόκολο ογκρατέν, θα δείτε πόσο γρήγορα θα αλλάξουν γνώμη!

.

Φυσικά, ακόμα κι αν τα παιδιά μας είναι πρόθυμα πολλές φορές να καταναλώσουν αυτού του είδους σημαντικές για τον οργανισμό τροφές, αξίζει να συμπληρώνουν τη διατροφή τους με άλλες, εναλλακτικές μορφές βιταμινών, ώστε να μην υστερεί ο οργανισμός τους σε “πολεμικό εξοπλισμό” και βρίσκεται ευάλωτος απέναντι στους αόρατους εχθρούς του χειμώνα

.

Διάβασε την συνεχεια στο MensArena

Κοινοποίηση