Μύκονος:«Influencers ζητούν δωρεάν γεύματα»

Μοιράσου το Άρθρο

Ο Δημήτρης Καλαμάρας ιδιοκτήτης του εστιατορίου DK Oyster, δίνει την δική του απάντηση στις καταγγελίες που γράφονται στο Tripadvisor για τους υπέρογκους λογαριασμούς του εστιατορίου του.


Μην χάνεις ούτε ένα λεπτό ενημέρωσης.

Google News – MacedoniaNet


.

34
Πως βρίσκετε τις τιμές των καλοκαιρινών προορισμών στην Χώρα μας

.

Πάλι στο επίκεντρο το νησί της Μυκόνου, με μια νέα καταγγελία μέσω Tripadvisor από την χρήστη lindsay ότι το προσωπικό της επιχείρησης δεν έδινε τιμοκατάλογο και στο τέλος ήρθε η λυπητερή για μία μερίδια στρείδια, ένα Aperol spritz και μία μπύρα στα… €570.

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Δημήτρης Καλαμάρας μίλησε στο «Kennedy News and Media», και απαντησε:

.

«Δυστυχώς, όλοι εμείς που εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους «influencers» που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για χρεώσεις και δωρεάν γεύματα. Στην DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχουν έρθει στο όμορφο νησί της Μυκόνου.

.

.

Η lindsay λέει ψέματα και προσπαθεί μέσα από την ιστορία αυτή να γίνει ποιο διάσημη.

.

Ενώ όπως λέει ζήτησε επανειλημμένα το μενού με τα κοκτέιλ, και ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να ήθελε να το προσφέρει, Τελικά, Παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να δώσει το μενού.

.

«Αυτός ο ψευδής ισχυρισμός ότι συμβαίνει συχνά αυτο έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ εναντίον του εστιατορίου μας από δεκάδες ανώνυμους χρήστες στο Tripadvisor, που αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τρεις τεράστιους μαυροπίνακες στην είσοδο του εστιατορίου που εμφανίζουν το μενού και τις τιμές. Σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, εάν οι κριτικές έχουν γραφτεί όντως από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν το μενού σχολαστικά πριν από την παραγγελία.

.

Κάθε φορά που διάβαζα ένα τέτοιο παράπονο, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, ρωτούσα το προσωπικό, θυμίζοντάς του ότι είναι κρίσιμο για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά. Με διαβεβαίωναν πάντα ότι τηρούν τους κανόνες».

.

.


Μοιράσου το Άρθρο

Σχετικά άρθρα