Μεγάλη Απάτη μέσω Booking!

Μοιράσου το Άρθρο

Χαμος από καταγγελίες τουριστών που έκλειναν διαμονή μέσω τις γνωστής πλατφόρμας Booking, έφταναν στο κατάλυμα που είχαν κάνει κράτηση και πληρώσει, αλλά ο ιδιοκτήτης του, δεν είχε ιδέα…. (!)


Μην χάνεις ούτε ένα λεπτό ενημέρωσης.

Google News – MacedoniaNet


76
Πως βρίσκετε τις τιμές των καλοκαιρινών προορισμών στην Χώρα μας

.

Συνολικά 23 γκρουπ τουριστών και περίπου 100 άτομα έφτασαν στο κατάλυμα του σπιτιού της Gillian στο Βόρειο Λονδίνο, με σκοπό να μείνουν αλλα, η ιδιοκτήτρια του σπιτιού δεν είχε την παραμικρή ιδέα.

.

«Κάποιος χτύπησε την πόρτα μου. Την άνοιξα και ήταν μία κατάκοπη, πολύ κουρασμένη γυναίκα, ενδεχομένως από το Χονγκ Κονγκ, η κόρη της στο τέλος της πύλης, με εκατοντάδες βαλίτσες, όπως μου φάνηκε εκείνη την ώρα, προφανώς έχοντας μόλις φτάσει από το αεροδρόμιο.Είπαν ότι είχαν κλείσει το σπίτι μου μέσω του Booking.com. Τους είπα, Όχι, δεν έχετε κλείσει, διότι δεν είναι στο Booking.com. Ποτέ δεν έχω βάλει το σπίτι μου’».

Gillian, ιδιοκτήτρια καταλύματος στο BBC

.

Στις 5 Ιουλίου, Η Gillian προβεί σε αναφορά στην πλατφόρμα στης 5 Ιουλίου καθότι πολλοί τουρίστες έφταναν στο σπίτι της. Τελικά η ανάρτηση κατέβηκε έξι ημέρες μετά.

.

«Προφανώς ήταν απάτη και κάποιος είχε χρησιμοποιήσει τη διεύθυνσή μου. Λυπήθηκα τόσο για τους τουρίστες που χτύπησαν την πόρτα μου. Το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να τους διώξω. Ανησυχώ πολύ. Είναι πολύ καλοί άνθρωποι, αλλά ίσως μία μέρα μάς έρθουν άτομα που θα χτυπήσουν την πόρτα και είναι πολύ επιθετικοί. Αισθάνομαι πολύ ευάλωτη».

Gillian, ιδιοκτήτρια καταλύματος στο BBC

.

«Παίρνουμε την ασφάλεια και την προστασία πολύ σοβαρά και κάθε εβδομάδα διευκολύνουμε εκατομμύρια διαμονές με την συντριπτική πλειοψηφία αυτών να πραγματοποιούνται χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Οι απάτες δυστυχώς είναι μία μάχη, την οποία αντιμετωπίζουν πολλές βιομηχανίες εναντίον αδίστακτων απατεώνων που ψάχνουν να εκμεταλλευτούν και είναι κάτι που το αντιμετωπίζουμε ευθέως.

.

Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή η ιδιοκτησία έχει αφαιρεθεί πλήρως από την ιστοσελίδα μας και ένα μέλος της εξυπηρέτησης πελατών έχει επικοινωνήσει με όλους τους πελάτες, ώστε να απολογηθεί και να προσφέρει την απαραίτητη στήριξη σε ό,τι αφορά την αποζημίωση, την τοποθέτηση σε άλλα καταλύματα και τα επιπλέον κόστη, καθώς και βέβαια να εκφράσει τη στάση μας και στον ιδιοκτήτη».

Εκπρόσωπος Booking. Com

Πηγή BBC


Μοιράσου το Άρθρο

Σχετικά άρθρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *