Μία χώρα διάσημη για τις φυσικές ομορφιές της, την φιλοξενία των ανθρώπων της αλλά και τα γραφικά της τοπία, η Ελλάδα πάντα αποτελεί έκπληξη για τους επισκέπτες της κάθε εποχή του χρόνου.
Οι επισκέπτες απολαμβάνουν το ελληνικό καλοκαίρι καθώς ο ήλιος και η θάλασσα αποτελούν κορυφαίο πόλο έλξης ξένων τουριστών όμως το φθινόπωρο και ο χειμώνας δίνουν στην χώρα μας μια διαφορετική γοητεια
Η Ελλάδα παρότι τις δυσκολίες από την πανδημία κατάφερε να ανακάμψει και να κερδίσει το φετινό στοίχημα στον Τουρισμό. Επομένος στόχος πρέπει να είναι η προσέλκυση ξένων τουριστών καθ’ολη τη διάρκεια της χρονιάς.
Αυτό απαιτεί συντονισμενες ενέργειες από τους φορείς για την προώθηση και την επικοινωνία του χειμερινού τουριστικου πακέτου. Για παράδειγμα πόσοι ξένοι γνωρίζουν πως η Ελλάδα διαθέτει χειμερινούς προορισμούς όπως το Πήλιο, η Αραχωβα και το Καρπενιση.
Και 16 χιονοδρομικά κέντρα έστω και μικρά, όπως του Καϊμακτσαλάν και των Καλαβρύτων, τα οποία φυσικά δεν μπορούν να ανταγωνιστουν αυτά της Ελβετίας και την Αυστρίας αλλά διαθέτουν αρκετά καλές υποδομές.
Πόσοι ξένοι γνωρίζουν ότι μπορούν κατά την διάρκεια των χειμερινών τους διακοπών στην χώρα μας να προβούν σε πολλές αθλητικές δραστηριότητες όπως ορειβασία, ραφτινγκ, ιππασία.
Μια ακομη ευκαιρία είναι η ανάπτυξη του ιατρικου-ιαματικου τουρισμού, συνεδριακού, οι Νίκου, γαστρονομικό και του αγροτικού τουρισμού.
Για την Ελλάδα αξίζει να την επισκεφτείς σε όλη την διάρκεια του χρόνου.
Η διαμόρφωση στρατηγικής για τον χειμερινό τουρισμό θα αποτελέσει μια συμαντικη πηγή εσόδων αλλά και ευκαιρία να προβάλουμε την χώρα μας στο εξωτερικό.
Της Σ. Πουλημενου