Μοιράσου το Άρθρο

Οι αιγυπτιακές αρχές δεν παίζουν με την ιστορία τους και δεν δέχονται μελανά ιστορικά σημεία ως αποτέλεσμα τον διωγμό Ολλανδών αρχαιολόγων από την έρημο της σαχάρα.

Ενημερώσου Αμεσα Gnews – MacedoniaNet

230
Γλυπτά Του Παρθενώνα Οφείλει η Κυβέρνηση να τα φέρει πίσω;

Σε συνέχεια του προηγούμενου συμβάντος με την σειρά «Μαύρη Κλεοπάτρα» που πρόβαλε το Netflix και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων σε πολλές χώρες με πρωτοστάτη την Αίγυπτο, έρχετε η κίνηση των αρχων κατα του «Αφροκεντρισμού»

Ο Αφροκεντρισμός ειναι ενα κινημα που δημιουργήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, το 1928, μεταξύ Αφροαμερικανών. Είναι μια παγκόσμια ιδεολογική οργάνωση που έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη μεταξύ των αφρικανικών κοινοτήτων στην Ευρώπη, στη Βόρεια Αφρική μεταξύ των μειονοτήτων και στη Μέση Ανατολή.

Ο Αφροκεντρισμός ισχυρίζεται ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ήταν σουδανικής καταγωγής και ότι ο σημερινός Αιγύπτιος δεν έχει καμία σχέση με τον αρχαίο Αιγύπτιο, βρισκόμενος γενετικά  μακριά από την αρχική αιγυπτιακή φυλή. Επιπλέον παρόμοια ιδεολογική υπόσταση εχει και για την Ελληνική ιστορία καθως θεωρειβοτι και η Ελληνικές ρίζες προέρχονται από τα βάθη της Αφρικής.

Οι αιγυπτιακές αρχές σταμάτησαν τους ολλανδούς αρχαιολόγους καθώς στην έκθεση εμπλεκαν την αρχαία Αίγυπτο, με σύγχρονες μορφές της μουσικής η Beyoncé, η Rihanna και ο Miles Davis. Έδειχναν έμμεσα οτι υπηρχε συσχέτιση με την πλούσια κουλτούρα της χώρας των Φαραώ.

Το “Kemet: Egypt in Hip Hop, Jazz, Soul & Funk“, το οποίο διοργανώθηκε από το Εθνικό Μουσείο Αρχαιοτήτων στο Leiden της Ολλανδίας, προκάλεσε σφοδρή αντίδραση από τις αιγυπτιακές αρχές. Σε ένα email προς το μουσείο, κατήγγειλαν την έκθεση λέγοντας ότι είχε μια «αφροκεντρική» προσέγγιση στην Αρχαία Αίγυπτο, η οποία ισοδυναμούσε με «παραποίηση της ιστορίας».

Συνέπεια και αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η αιγυπτιακή κυβέρνηση να μπλοκάρει την ομάδα αρχαιολόγων του μουσείου που από το 1975 διεξήγαγε ανασκαφές στη νεκρόπολη σαχάρα της Αιγύπτου. Πλέον απαγορευτεί να συνεχίσει το έργο της, το οποίο συνδέει άμεσα ως «παραποίηση της ιστορίας».

Στην σελιδα του Event, Kemet: Egypt in Hip Hop, Jazz, Soul & Funk που έπαιξε καθοριστικό ρόλο ως παραποίηση της ιστορίας για τους αιγύπτιους αναφέρεται ότι:

Από τον Θεο Ηλιο Ra στη Rihanna. Τόσο η Beyoncé όσο και η Rihanna είχαν απεικονιστεί ως η βασίλισσα της Αιγύπτου Νεφερτίτη, ο ράπερ Nas απεικονίστηκε ως φαραώ Τουταγχαμών στο εξώφυλλο του θρυλικού άλμπουμ του I am… Στη δεκαετία του 1980, ο ηθοποιός Έντι Μέρφι έπαιξε τον φαραώ Ραμσή στο μουσικό βίντεο για το Remember the Ο Time, και σχεδόν όλα τα εξώφυλλα των άλμπουμ του συγκροτήματος Earth, Wind & Fire από εκείνη την εποχή διαθέτουν κάτι αρχαίο αιγυπτιακό. Καλλιτέχνες όπως οι Lauryn Hill και KRS-One ραπ για την αιγυπτιακή αρχαιότητα. Αυτά τα αρχαία αιγυπτιακά θέματα χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1950, όταν ο μουσικός της τζαζ Sun Ra και η Arkestra του συνδύασαν την τζαζ, τα αιγυπτιακά θέματα και τη διαστημική εποχή σε ένα στυλ μουσικής που εξακολουθεί να ασκεί επιρροή σήμερα.

Κεμέτ – η μαύρη γη
Η Αρχαία Αίγυπτος και η Νουβία αποτελούν αναμφισβήτητη πηγή έμπνευσης για μουσικούς από την αφρικανική διασπορά τα τελευταία εβδομήντα χρόνια. Οι καλλιτέχνες αγκαλιάζουν και διεκδικούν αυτούς τους αρχαίους αφρικανικούς πολιτισμούς να εκφράσουν αντίσταση, ενδυνάμωση και πνευματική θεραπεία. Συχνά θυμούνται το όνομα που έδωσαν οι ίδιοι οι Αιγύπτιοι στη γη τους: Κεμέτ, “η μαύρη γη. Οι φαντασιώσεις του Κεμέτ κάνουν τον πολιτισμό των αρχαίων Αιγυπτίων όχι μόνο κάτι από το παρελθόν, αλλά και ακριβώς κάτι από το παρόν και το μέλλον. Στην ιστορία της μουσικής, το βλέπουμε αυτό να αντικατοπτρίζεται σε πολλούς καλλιτέχνες της τζαζ, φανκ, σόουλ, ποπ, ρέγκε και ραπ, συμπεριλαμβανομένων των Miles Davis, Nina Simone, Prince, Fela Kuti, Erykah Badu και Nas. Επίσης στην Ολλανδία – για παράδειγμα, στο μουσική του συγκροτήματος hip-hop Zwart Licht και του Ray Fuego

.

.

.

.

Πηγή

Από MacedoniaNET

2 σχόλια στο “Αίγυπτος: Εδιωξαν Ολλανδούς αρχαιολόγους λόγω αμφιλεγόμενης «Αφροκεντρικής» έκθεσης”
  1. ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΕΙΣ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΝ’ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *